mandag den 4. oktober 2010

Trenchcoat.

Nu er det endnu engang blevet efterår og derfor er det blevet tid til at hente den frem fra skabet eller få investeret i en ny - det er selvfølgelig den klassiske trenchcoat jeg snakker om. Jeg synes det er et fantastisk item - kan bruges igen og igen, år efter år :) . Engang var de hovedsageligt forbundet med ældre mennesker, men idag er de jo heldigvis suitable for alle aldersgrupper. Tak Burberry - for at bringe trenchcoaten tilbage!! Christopher Bailey har designet nogle super flotte i forårs kollektionen i år, og har brugt Emma Watson som model - det resulterede i nogle skønne skønne fotos.


 Jeg synes den violette på billedet til venstre er virkelig SMUK - men den må nok hellere vente lidt endnu. Jeg er faktisk allerede den heldige ejer af en Burberry coat, så jeg skal nok ikke brokke mig. :) Jeg var en tur i London tidligere i år, hvor fandt i en vintage butik en lang oversize sort coat til kun 600 kr. - den måtte jo simpelthen bare med hjem.

Virkelig virkelig dårlig billedkvalitet igen - det beklager jeg! Det er et meget gammelt billede - må snart få overtalt kæresten til at tage billederne af mig :) Jeg synes den er super fin, men overvejer faktisk at sælge - jeg er ikke så god til det med vintage hvor jeg ved at der er andre der har gået i det før mig... Måske jeg bør sælge den og vente til at jeg får pengene til at købe én fra ny... Men nu må vi se :-) 
Ellers har highstreet kæderne også nogle flotte modeller i butikkerne lige nu. Eksempelvis:
H&M 600 kr

Karen Millen til 1877 kr. på www.asos.com

Topshop til 650 kr.


Denne fra Zara til 1900 kr afspejler både det tidsløse og klassiske, men læderet fungerer også som et råt element - en tendens der har været gennemgående de sidste par sæsoner.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar