torsdag den 7. oktober 2010

Bal.

Jeg sad lige og tjekkede de forskellige Summer collections 2011 (mere kommer senere) som jo er i på catwalken disse uger. Jeg faldt over Oscar de la Rentas kollektion og jeg er så imponeret. Jeg håber at jeg engang bliver inviteret til bal hos dronningen, til et kæmpe bryllup eller bare et eller andet stort arrangement hvor man skal smide en balkjole over hovedet - bare for at kunne investrere i en af hans kjoler fra denne sommer kollektionen 2011. Eksempelvis:




Det er et par år siden at jeg fik øjnene op for Oscar de la Rentas kjoler. Som mange andre piger er jeg inkarneret sex and the city fan, og i det afsnit i sæson 6, hvor russeren giver Carrie en pink Oscar de la Renta kjole - dér var jeg for alvor solgt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar