onsdag den 27. oktober 2010

A little leo...

Jeg begynder at få øjnene mere og mere op for leopardprint. Jeg har fundet disse items, som jeg synes er rigtig fede. Jeg ville ikke tage for eksempel en kjole eller en jakke på i leopardmønster, fordi det simpelthen ville være for voldsomt i min garderobe, men jeg kan rigtig godt lide de fine pletter på diverse accessories :)

Tørklæde med leopardmønster og dødningehoveder fra Alexander McQueen

Wedges fra Christian Louboutin

Taske fra Mulberry (Vil utrolig gerne have denne model i en klassisk sort eller brun og i sort lak, men jeg synes faktisk også, at denne i leopard er ret fed)

Fiiine ballerinaer fra Lanvin :)

Alle disse ting kan man købe på www.net-a-porter.com. Jeg ville ikke ha noget imod, hvis de flyttede ind i min garderobe og tilføjede lidt mønster.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar