onsdag den 6. oktober 2010

Autumn/Vinter 2010

Jeg vil nu lige lave et lille indlæg om hvilke items der ville være perfekte og meget velkomne i mit skab fra Autumn/Winter kollektionerne. Jeg har valgt at fremhæve to designere som rammer min stil ganske godt - Stella McCartney og Isabel Marant. Disse ville jeg kombinere med forskellige highstreet fund. :-)

Jeg har altid haft et svagt punkt for Stella McCartneys designs. De er altid det perfekte mix af feminint og maskulint. Mine personlige favoritter er (stort set) alle hendes kjoler og ellers hendes blondekreationer.Hun har blandt andet lavet en helt fantastisk blazer, en smuk kjole og en virkelig skøn kjole, som alle er to die for. Men jeg kan selvfølgelig godt nøjes med én af delene, hvis det absolut skulle være ;-)




Hendes kjoler er super smukke og samtidig meget anvendelige da det altid er muligt at style dem op eller ned alt afhængig af hvilke accessories man vælger at style dem med.

Den franske designer Isabel Marant har lavet nogle super flotte kollektioner de sidste par år, hvor specielt Autumn/Winter kollektionen til i år falder i min smag. Hendes designs er super rå, men samtidige feminine så man ikke kommer til at ligne en biker. :-) Jeg er dog faldet for nogle af de lidt mere feminine ting. Som f.eks:

Nederdelen er super feminin men samtidig rå, da den er lavet af læder. Ville se fantastisk ud med en blazer, et par strømpebukser og et par plateau støvler til her i efteråret :-)

jeg var i Aalborg i sidste uge, hvor jeg lige var forbi et smut forbi Filuca V - virkelig god butik, med sød betjening og fantastiske mærker. Det kan virkelig anbefales at smutte derind og kigge, hvis man alligevel er i Aalborg. der fandt jeg denne super flotte nederdel og jakke:

Super lækker kvalitet og med læder kanter. Den kommer overhovedet ikke til sin ret på billedet, men det er det eneste jeg kunne finde på deres hjemmeside ( www.filucav.dk  )

Det samme gælder for dette billede. Det er virkelig en skam, for det er virkelig smukke ting!

Hendes Autumn/Winter kollektion 2010 er simpelthen bare fantastisk. En af de nærmeste dage, følger et indlæg med flere billeder og kommentarer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar