tirsdag den 12. oktober 2010

Décor

Her kommer lige et lille bolig-indlæg, fordi det fylder utrolig meget i min hverdag lige nu - min kæreste og jeg er igang med det helt store projekt med at lave lejligheden om og gøre klar til familieforøgelsen. Desuden synes jeg også, at ens hjem ofte siger noget om ens stil. Anyway, jeg ville bare lige flashe vores nye lampe, som vi har gået og kigget på i rigtig lang tid og nu endelig har fået købt :) Den lyser hele stuen så dejligt op :)


Lampen er fra Kartell og fåes i alle mulige forskellige farver. Vi valgte den lyseblå fordi den er sådan rimelig diskret (og fordi den passer bedst ind sammen med vores andre ting :)) og det synes jeg er vigtigt, når det er så stor en lampe (50 cm i diameter) og når stuen ikke er større end den er. Jeg elsker den allerede!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar