onsdag den 27. oktober 2010

Dress

Generelt er jeg jo ret tosset med kjoler. :-) Men jeg har længe været fascineret af de charleston-inspirerede af slagsen med frynser, og ville ønske at der hang sådan en skønhed i min garderobe. Jeg synes dog de er umulige at finde i butikkerne - måske jeg skulle gå til en skrædder og få den syet?

Inspirations-billede af vintage kjole

Derudover er en cocktail-kjole fra den fransk amerikanske designer Oleg Cassini også rimelig højt oppe på min ønskeseddel. jeg synes de er virkelig smukke og med fantastiske detaljer på. Håber på at finde en fra hans BlackTie kollektion på Ebay, hvor kjolerne ofte er at finde til rimelige penge. Kryds fingre for mig! :-)

Jeg har lige søgt på google for at finde et par inspirationsbilleder, som I kan se hvis I ikke kender ham i forvejen: 

Det er specielt den blå paillet model jeg ønsker mig, så jeg leder og leder. Så hvis nogen tilfældigvis skulle falde over den uden selv at ville købe den, vel jeg da meget gerne kontaktes ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar