mandag den 11. oktober 2010

SPRING/SUMMER

Hej igen.

Jeg nævnte tidligere at jeg har været inde på http://www.style.com/ og kigge spring/summer kollektionerne til 2011. Jeg kan ikke sige andet end: jeg glæder mig allerede ! :) Det bliver et rigtig feminint forår (lige min stil...) med en masse kjoler og nederdele i alle former og længder - fantastisk. Derudover er der også en masse mønster og farver der gør kollektionerne virkelig spændende. Jeg har valgt at sætte billeder ind fra nogle få designere.
Jil sander

Jil Sander

Jeg har valgt at sætte disse kjoler fra Jil Sander ind, da jeg synes de viser mange af de kommende forårs tendenser; Oversize, mønster og farve.

Paul and Joe.
Paul and Joe
Paul and Joe

Paul and Joe

Paul and Joe

Jeg har valgt at sætte en masse billeder ind fra Paul and Joe, fordi jeg synes dette er deres bedste kollektion til dato!

Oscar de la Renta

..Fordi han bare laver de smukkeste kjoler, sæson efter sæson. :)

Carolina Herrera.

Carolina Herrera har designet en meget feminin og lady-like kollektion, med en masse flotte cocktail kjoler. Denne mere neutral, end de andre billeder i dette indlæg.

Alt for nu! :)
Ciao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar