tirsdag den 26. oktober 2010

Neglelak

Normalt er jeg sucker for Chanel's lækre neglelakker, men her sidst på måneden bugner kontoen desværre ikke med penge, så derfor måtte jeg ty til en billigere løsning da jeg ville have en flot neglelak til mit sort outfit. Jeg blev virkelig positivt overrasket! Jeg købte denne lilla lak fra Depend hos Matas til kun 24,95 kr. Jeg synes farven er rigtig fin og selvom den selvfølgelig ikke er i super fantastisk kvalitet, er holdbarheden faktisk virkelig god, prisen taget i betragtning. Det bliver nok ikke sidste gang jeg køber en neglelak derfra :-)

2 kommentarer:

  1. Det er en rigtig fed farve:-)

    SvarSlet
  2. Tusind tak (: . Jeg er også rigtig glad for den allerede - den bringer lidt farve ind i min ellers meget neutrale garderobe.

    SvarSlet