søndag den 31. oktober 2010

Mulberry + Apple

Der har været lidt stille i weekenden, da vi begge er hjemme hos vores forældre, og skulle til mormors fødselsdag igår.
Jeg sad lige her til morgen og kiggede lidt i et af mors IN blade, og faldt over en lille notits om, at Mulberry har indgået et samarbejde med Apple. Jeg er stor fan af begge dele, så det var jo liige værd at undersøge lidt nærmere :) Det er åbenbart noget de startede med allerede for et år siden, men det er da fuldstændig gået forbi mig. Det er nogle virkelig fede ting, de har lavet, så jeg synes da lige, at jeg ville dele det med jer :)



Personligt drømmer jeg lidt om den lilla laktaske til min MacBook - synes den er vildt fed, og at det er en rigtig dejlig farve.

Håber I har haft en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar