mandag den 11. oktober 2010

Modemekka.

I går var Stine og jeg til modemekka i Århus. Udvalget var ikke så stort, da vi var der om eftermiddagen på den sidste dag, så vi skulle lede længe efter de gode sager. Vi fandt dog boden med Arena smykker, og jeg kunne selvfølgelig ikke lade smykkerne ligge. Jeg kunne have købt mig fattig, men udvalgte nøje de ting jeg synes var de flotteste.

Ringen med den fine pote, kunne jeg simpelthen ikke stå for! :) Den var sat helt ned til 50 kr, så jeg synes virkelig at det var virkelig et godt fund..


Synes dette armbånd var virkelig smukt. Har også selv forsøgt at tage et billede med det på - derfor at det måske er et knapt så flatterende billede ;) . Det var vildt så meget smykkerne var sat ned - jeg gav 200 kr. for dette armbånd hvor normalprisen er et godt stykke over 1000 kr.

Jeg synes faktisk jeg kontrollerede mig selv meget godt, og endte med kun at komme hjem med disse to gode køb. Jeg fandt faktisk også en virkelig lækker trøje lavet af cashmere og uld, som ville være fantastisk til vinter, men den måtte jeg uheldigvis lade ligge. Jeg tror det er et forholdsvist nyt mærke - ByRosendal Suncoo. Kender det i hvert fald ikke, så må lige undersøge om de har en webshop. (;

Ingen kommentarer:

Send en kommentar