tirsdag den 28. december 2010

Store øreringe jul

Neej, hvor har der været stille længe her på bloggen. Har haft en travl juleferie, og jeg er faktisk stadig syg. Men her kommer som lovet et bette billede af vores juletræ.


Masser af pynt, masser af lys og masser af gaver :)

Jeg fik rigtig mange gode gaver i år, og der var faktisk næsten ikke noget, som skulle byttes. Det jeg fik mest af i år, var øreringe og bøger, så jeg synes da lige i skal have lidt billeder af øreringene. 



Fra min søde kæreste - smukke guldøreringe med sort agat fra Carré. De passer rigtig godt til den ring jeg har fået af ham tidligere på året - også fra Carré. Den kan helt sikkert findes i tidligere indlæg :)


Fra mormor og morfar - fine små guldkugler. Jeg elsker klassiske og enkle øreringe, og jeg synes disse er perfekte og passer til alting :)


Fra mor og far - de smukkeste guldstjerner fra Julie Sandlau (de var ret svære at tage billede af). De er lige mig, og de passer perfekt ind i min garderobe :) 

Flere julegaver følger...

2 kommentarer:

  1. De er så fine de små guld stjerner min mor er så heldig at have sådan et par;)

    SvarSlet
  2. Jeg er også allerede super glad for dem. Jeg har længe været rigtig dårlig til at bruge forskellige øreringe - endte altid med det samme par, men det hjælper da gevaldigt med tre par nye på en gang :)

    SvarSlet