tirsdag den 14. december 2010

Back to basics...

Ville lige vise jer nogle ting som er uundværlige for mig i min garderobe. 


Mine jeans (som jeg ganske vist ikke kan være i lige pt, men jeg tæller nærmest dage efterhånden) er faktisk allesammen den samme model fra Zara Woman. Jeg elsker dem. De er tilpas smalle i benene og så er der dejlig meget stræk i dem, så de er fantastisk behagelige at have på. De koster kun 459 kroner pr par og jeg kan klart anbefale dem, men vil dog sige, at de er ret korte, så hvis man er ufatteligt langbenet, er det her nok ikke lige modellen :)
Jeg vil ikke kalde mig selv en jeans-pige, men jeg bruger ofte jeans under kjoler og lange toppe og trøjer :) 


Toppe fra Samsøe Samsøe. Jeg har faktisk en af disse på stort set hver eneste dag. Jeg har ret sart hud og finder det derfor behageligt at have en af disse på under mine andre toppe og trøjer, og desuden kan de ofte hjælpe med at tilføje længde til nogle af de toppe eller korte kjoler jeg ellers går med, og det er jo super, når man som mig ser en smule træls ud i for korte trøjer :) Man kan mange steder købe to af disse for 400, og nogle steder kan man være heldig at finde to for 300.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar