onsdag den 1. december 2010

1. December

Så blev det December. Nu er der virkelig lige pludselig ikke særlig længe til jul - og jeg har så kun fået købt en enkelt julegave indtil videre. I søndags fik jeg i adventsgave af min kæreste chokoladejulekalenderen fra Summerbird. Virkelig lækkert - fantastisk at tænke på, at jeg skal spise chokolade hver dag frem til juleaften :) hehe. Nej, hvor er jeg altså forkælet.


I dag var der to stykker lækker mørk chokolade med marzipan bag lågen :)
Glæder mig allerede til imorgen!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er du heldig og kæresten også, de var udsolgt, da jeg skulle have en til kæresten, men så blev det Peter Beier i stedet for:-)

    SvarSlet
  2. Jeg havde slet ikke fanget, at du havde skrevet en kommentar. Jeg er også bare super glad for at han nåede det før de var udsolgt :) jeg ser frem til det chokolade hver eneste dag. Det bliver helt trist, når det slutter.
    Det er jo heller ikke dårligt :)

    SvarSlet