torsdag den 16. december 2010

Nytårsdrømme...

Ja, bare fordi jeg ikke selv kan være i de flotte kjoler i år, så betyder det jo ikke at jeg ikke kan lægge ud, hvad jeg synes er flot, og måske endda kunne inspirere nogle andre.
Jeg har fundet disse tre kjoler på Asos, og jeg synes, at alle tre kunne være rigtig gode til nytårsaften, fordi de efter min mening alle tre er tilpas klassiske og tilpas festlige.




Jeg ville kombinere dem med et par fede, måske lidt grove, stiletter og en fed clutch af en art. Af smykker ville jeg nok holde mig til øreringe og nogle fede ringe.

2 kommentarer:

  1. nummer 2 er så gude smuk i virkeligheden! den svenske blogger (kan aldrig huske hvad hun hedder ):) har lige blogget om den samme i nude, og nørhj den var flot til hende (:

    - godt nytår
    nanna

    http://fashionavecnanna.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Jeg elsker den virkelig også bare og skulle helt sikkert ha haft den hvis ikke jeg rendte rundt med den her mave - one month to go :)

    Tusind tak og rigtig godt nytår til dig også :)

    /Stine

    SvarSlet