onsdag den 22. december 2010

Leatherjackets

Et af mine store ønsker på listen i år er en langærmet læderjakke. Jeg har selv kun en kort model med trekvart ærmer, som poser både ved ærmerne og i taljen, og jeg er efterhånden nået frem til, at jeg synes den gør mig en smule deform - håber det ændrer sig på et tidspunkt. Men i hvert fald, så vil jeg ufatteligt gerne have eje en tætsiddende model med lange ærmer. Jeg har støvet nogle forskellige modeller op på nettet :)




topshop.com - synes det er ret fedt med kæderne på ærmerne.


topshop.com - den er super klassisk, men alligevel speciel med den store krave. Jeg synes den er super flot og et godt alternativ, hvis man ikke har råd til at købe den Rick Owens som denne minder lidt om.


inwear.dk - denne var jeg inde og prøve i sidste uge, da min kæreste og jeg var inde og lure lidt i byen. Den jeg prøvede var bare sort i stedet for grå. Synes den er super fed, og er sikker på, at det er en jeg ville kunne bruge i mange år, fordi den er så simpel og klassisk.

Tjaa, faktisk kunne jeg jo godt tænke mig alle disse, men jeg har også altid godt kunne li at have noget mere at vælge imellem, men til at starte med, vil jeg gerne bare have en som er enkel - ligesom den fra inWear :)

2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt lide den midderste jakke :-)!
    - www.celinekj.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nu ved jeg ikke lige, hvilke af de to du mener, men jeg synes også, at de begge er super fede :)

    Glædelig jul!

    SvarSlet