fredag den 31. december 2010

Happy New Year

Hej derude

Jeg ville bare lige ønske alle et rigtig godt nytår. 
2010 blev jo året, hvor vi oprettede den her bette blog, og jeg vil bare lige sige tusind tak til jer der følger med og jer der kommenterer på vores indlæg - det er dejligt at vide, at der er nogen der følger lidt med :)

Personligt er det også et år, hvor der er sket rigtig meget for mig. Jeg har været på nogle dejlige ferier og så fandt jeg ud af i maj, at vi skal være forældre i starten af det nye år, så der venter helt sikkert nye spændende eventyr i 2011.

Jeg håber, at vi kommer til at se mere til jer i det nye år. Ha en fantastisk dejlig og festlig aften og pas godt på jer selv ;)
GODT NYTÅR!!!!!

/ Stine

3 kommentarer:

  1. HAPPY NEW YEAR!!!!!

    Håber du kom godt ind i det nye år?!
    Uhh jeg glæder mig sådan til maven forsvinder og den bette nye kommer til.. kan næsten ikk vente.

    Håber i har nydt juletiden:) Og ja håber du nyder de sidste par uger inden der bliver tresomhed hos jer:)

    Smil DItte

    SvarSlet
  2. Godt nytår tilbage til dig :-)
    Personligt var mit nytår lidt underligt (men sjovt) - da vi kom forsent ud af døren, og måtte fejre 00:00 i en bus. Men buschaufføren var nu sød, og lod os åbne en flaske champagne i bussen - haha!

    Kig forbi min blog :-)
    http://aintittime.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Ditte: Det gjorde jeg i hvert fald :) GJorde du? Det glæder jeg mig også til - det bliver simpelthen skønt, men der er jo også under en måned til nu - vildt :) Så må du komme og besøge mig i Århus snart - savner dig sgu.

    Det har vi bestemt - har bare slappet af og hygget. Hvad med jer? Haha ja, jeg går sent i seng og sover længe - man må jo udnytte det så længe man kan.

    Itstime: Tusind tak :) Hehe, det lyder da godt nok til at have været en lidt anderledes nytårsaften, men det var da godt, at det var en rar buschauffør og at I alligevel fik fejret nytåret :)

    Det vil jeg gøre :)

    SvarSlet