onsdag den 29. december 2010

Hygge

Her er anden del af min gave fra mine svigerforældre. 


En mælkeskummer :) og en bøtte med Anthon Berg, så jeg kan lave varm chokolade med chili. Jeg har allerede leget café to gange i dag, og lavet både chai latte og varm chokolade til min kæreste og jeg. Det er da det billige alternativ til de caféture jeg plejer at tage på - det burde i hvert fald kunne erstatte nogle af dem :)


Den er dejlig nem og bruge og laver godt og fyldigt skum :) Så gik der lige lidt anmelder i mig.

3 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er du kreativ! :)
    Jeg er selv stor fan af chai latte, og har prøvet i laaang tid at lave det, uden den store succes.
    Hvordan gør du, og hvad buger du?
    Synes jeg er har prøvet alt. :(

    - Line

    SvarSlet
  2. Hej Line :)

    Mange tak. Jeg har købt chai the fra Celestial i Søstrene Grene. Jeg fylder koppen halvt op med kogende vand og lader theen trække deri i fire minutter. Så varmer jeg mælken godt op i microovnen eller en gryde. Når jeg skummer det holder jeg mælkeskummeren i overfladen for så kommer der bedst skum. Til sidst hælder jeg bare mælken oveni théen. :)
    Bare sørg for at théen bliver stærk, så den ikke bliver fesen.

    SvarSlet
  3. Held og lykke med det forresten :)

    /Stine

    SvarSlet