fredag den 17. december 2010

Shoe shi bar

Ja, det kommer nok ikke bag på ret mange, hvis man kigger bare en lille smule tilbage her på bloggen, at jeg lidt har fået øjnene op for Shoe shi bar's sko - eller nærmere bestemt deres støvletter :) Nu gik jeg jo forbi deres butik her i Århus igår, og forelskede mig lidt i disse, så håber de stadig er til at finde til januar, når jeg forhåbentlig har lidt flere penge at bruge på mig selv :)


Jeg synes de er SÅ fede, og så er jeg bare helt vild med den chunky hæl :)

Hvis man ikke lige bor i eller i nærheden af Århus, så kan disse også findes lige her, hvor der også er rigtig mange andre fede modeller.

1 kommentar:

  1. Hej :)!
    Ved du om de har dem på tilbud i Århus?
    De er nemlig hovedpersonen i min vildeste skofantasi så det kunne være rart at finde dem - og hvis de var på tilbud ville det ikke være tosset :)!

    SvarSlet