mandag den 13. december 2010

New :)

Nu lavede jeg jo et indlæg om neglelakker her den anden dag, og gæt hvad jeg fik af min kæreste i adventsgave i går :) Jeg fik en Chanel neglelak - det er ikke en af dem jeg har lagt billeder ind af, men en som jeg har ønsket mig mindst ligeså meget :)


Chanel - le Vernis no. 503 - Inattendu


Lige et billede af min lille samling af Chanel lakker, som vokser ligeså stille og roligt :) Jeg elsker at få nye farver, men er faktisk ikke selv specielt god til at få dem købt, så det sker oftest, når jeg får dem i gaver :)

2 kommentarer:

  1. jeg behøver nok ikke at sige at jeg misunder dig ;)
    . dejlig blog (:

    http://fashionavecnanna.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hehe, det er dejligt med lidt at vælge imellem :) Jeg fik faktisk en mere i julegave, som nok kommer herind imorgen.

    Tusind tak - det er jeg da rigtig glad for, at du synes :)

    SvarSlet