tirsdag den 11. januar 2011

SATC - Kiss and Tell

Jaaa, se hvad der er kommet til mig idag!!! :) Jeg bestilte denne bog engang før jul på www.amazon.com og nu er den kommet. Jeg er en sucker for SATC og jeg elsker alt tøjet og skoene deri. Derfor er denne bog jo bare perfekt at have liggende, så jeg kan se billeder af det og blive fanget endnu mere af SATC-miljøet. 





Sex and the City - Kiss and Tell er en bog som går bag den populære serie. Den indeholder blandt andet interviews med de forskellige skuespillere bag rollerne, karakteristikker af de fire veninder, beskrivelser af de forskellige afsnit, interview med stylisten Patricia Field og en gennemgang af pigernes stil og selvfølgelig masser af dejlige billeder :)
Jeg er helt sikker på, at jeg kommer til at læse og kigge meget i den her når jeg er færdig med praktikken og starter min barsel (eller selvstudium som det i virkeligheden ender med) :)

2 kommentarer:

  1. Nej hvor er den skøn!!Ville ønske det var mig der havde fået den indenfor døren.

    Lise

    www.lise-hansen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg er også bare super glad for den. Tror ikke jeg gav mere end 70 kroner for den, så det er da værd at kigge forbi amazon.com efter den ;)

    SvarSlet