tirsdag den 4. januar 2011

Décor details

Jeg beklager stilheden. Jeg er nu kommet godt i gang med min praktik og begynder så småt at føle at sygdommen rigtig forlader kroppen - dejligt :) Jeg har travlt lige for tiden med praktikken, og så er der jo kun tre en halv uge tilbage af min graviditet (forhåbentlig), så jeg kommer også til at skulle til jordemoder nogle gange og sådan :) Hvis i sidst på måneden eller først i februar ikke lige hører fra mig lidt, så er det højest sandsynligt fordi jeg ligger ude på Skejby - just so you know ;)
Nå, men jeg er personligt ret glad for bloggere som også viser lidt ting fra sit hjem somme tider . man får vedkommendes stil at se på en anden måde. Så her kommer lige et par snapshots fra vores lejlighed :)

Vores puder fra Hay

Vores opbevaring til løg og sædvanligvis kartofler (men lige nu appelsiner til friskpresset morgenjuice) i køkkenet

Mine gamle dansesko og mit smykkeskrin fra Amsterdam

Bare fordi jeg rigtig godt kan lige boligindlæg betyder det jo ikke, at I kan. Jeg ville blive rigtig glad, hvis I ville smide et par kommentarer om, hvad I godt kan lide ved bloggen, hvad i eventuelt kunne tænke jer mere af eller mindre af osv.. :)

2 kommentarer:

  1. Kan super godt li bloggen! Fortsæt det gode arbejde. Jeg får rigtig meget inspiration og syntes det er rigtig spændende at læse. Kan også super godt li når i blogger om bolig, så fortsæt gerne med det :)

    SvarSlet
  2. Det er jeg glad for at høre Ibber :) Så kan du også følge lidt med i, hvad vi går og foretager os. Glæder mig til at se dig imorgen ;)

    SvarSlet