onsdag den 5. januar 2011

H&M

Jeg har fundet nogle basisting på H&M's shop, som jeg godt kunne tænke mig skulle blive en del af min basisgarderobe i foråret og sommeren. Normalt køber jeg lidt dyrere ting til basisgarderoben, fordi de så naturligvis holder længere, men lige pt lider jeg under en personlig finanskrise, så jeg må kigge lidt på det billigere :) Og så må det jo holde så længe som det nu kan.



Disse to kjoler er jeg ret sikker på, at jeg investerer i, hvis jeg stadig har penge på kontoen sidst på månenden. De koster begge 99 kroner og jeg synes det er sådan nogle man altid kan bruge. Jeg er meget glad for enkle kjoler og så kan jeg altid gøre dem specielle ved at bruge forskellige accessories.


Et par haremsbukser kunne jeg rigtig godt tænke mig her til foråret. Det må meget gerne være i et materiale som ligner silke, men behøver ikke at være det, da jeg gerne vil kunne vaske dem. Det tror jeg har sine fordele, når der er en lille baby i huset :) Disse fra H&M koster 179 kroner.



Disse to er jeg lidt mere usikker på. På en eller anden måde synes jeg, det kunne være fedt nok at få den klassiske cowboyjakke igen - synes på en eller anden måde det er lidt retro. Denne koster kun 249 kroner, så det burde ikke være den der dødsdømmer budgettet.
Jeg synes tasken er super fed, men jeg plejer bare at være ret dårlig til at bruge tasker i andre farver end sort. Denne kunne selvfølgelig være en god mulighed for at bryde det mønster :)
Den er i ruskind og koster 399 kroner.

Man kan finde alle tingene lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar