onsdag den 12. januar 2011

Monki

Igår på vej hjem gik jeg forbi Monki for at kigge lidt på deres udsalg, og naturligvis endte jeg med at falde for nogle ting som overhovedet ikke var på udsalg. Nu har jeg overvejet det, og er nået frem til at jeg nok ikke kan leve uden denne, så den skal jeg ned og kigge efter imorgen :)


Jeg synes denne tynde strik er super fin, men jeg skal lige prøve den på, og se om jeg kan se bort fra maven, da jeg har tænkt mig at bruge den her efter graviditeten. Her i vinteren og foråret vil jeg bruge den til mørkegrå jeans og støvletter/ballerinaer og til sommer vil jeg bruge den med et par denimshorts og et par lækre sandaler :)

Derudover kan jeg rigtig godt li den her trøje, men jeg har også bare lidt et problem med, at der er så utrolig mange som har den - er ikke så stor fan af at møde 10 piger i samme tøj som mig selv, når jeg går gennem byen, så den overvejer jeg lige lidt endnu, men flot er den altså.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar