fredag den 19. november 2010

Shopping.

Der var rigtig gode shopping-muligheder i Rom, som kunne tage pusten fra selv den mest hardcore shopper! Der var alverdens smågader med alle mulige små finurlige butikker, de obligatoriske turistbutikker, hyggelige små skrædderværksteder hvor man kunne få syet jakkesæt samt mange fine butikker med lædervarer.

Dog var det ikke disse jeg shoppede i, selvom de bestemt er et besøg værd en anden gang! Da mit budget for denne måned er rimelig sparsomt, nøjes jeg med at købe to ting. Ét fordi det var et røverkøb og ét andet fordi jeg har ønsket mig det i mange mange år og på forhånd givet mig selv lov til at købe en dyr ting på denne rejse.
- Jeg har købt mig et par Ray Ban Aviator solbriller.

Jeg er sikker på at de bliver en favorit i mange mange år fremover :-) 

Det andet køb, må du en anden gang - det gør sig bedre på... Men lige et råd jeg vil give videre - hvis din økonomiskesituation ser bedre ud end min og du har hang til de eksklusive mærker, er Via del Condotti klart gaden at gå til. Det er en lang gade lige ved den spanske trappe og der er designerstores tætpakket hele gaden ned; Gucci, Dior, Jimmy Choo, Max Mara, Prada, Sergio Rossi, Dolce & Gabbana - you name it..

Ps. De italienske mærker er jo også billigere i Italien, end de er herhjemme...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar