fredag den 5. november 2010

Glitter, glitter, glitter

Jeg har, og har vist altid haft, en kæmpe stor svaghed for alt, hvad der glimter. Jeg ville for eksempel bruge en kjole eller en jakke, som var all glitter, hvis jeg en aften skulle i byen eller ud med veninderne. Til hverdag ville jeg bruge enkelte detaljer.
Jeg har fundet nogle af mine favoritter, som er at finde lige nu :)


Cardigan - Alice & Olivia, sort kjole - Alice & Olivia, vest - Anna Sui, nederdel - Diane von Furstenberg, sølv/blå kjole - Matthew Williamson, clutch - Temperley London, stiletter - Christian Louboutin, sølv kjole - Diane von Furstenberg

Alle disse items kan findes på www.net-a-porter.com

Da det jo ikke er alle (her tænker jeg i særdeleshed også på mig selv) som har råd til at købe hele sin garderobe på net-a-porter, så har jeg også luret lidt rundt op de forskellige highstreet butikkers hjemmesider, og fundet lidt ting, som også meget gerne må flytte ind i mit skab :)


Hvid kjole - Topshop, sort kjole - Topshop, lyserød kjole - H&M, shorts  - Topshop, ballerinaer - Topshop, clutch - Topshop, wedges - H&M

De sorte wedges med glimmer hæle og den lyserøde kjole er fra H&M's nye Let's Party kollektion. Jeg synes, der er ret fine ting til en overkommelig pris, så det er da værd lige at lure på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar