søndag den 21. november 2010

Jeg drømmer om...

Carrie Bradshaw's garderobe. Jeg sidder og ser Sex and the City - dejlig søndagshygge - og er endnu engang blevet mindet om, hvor fantastisk Carrie's garderobe er. Hvem ville ikke gerne ønske at eje den? Både garderoben, men især også skabet. Nej, hvor ville jeg ønske, at jeg havde et stort fedt walk-in. Det drømmer jeg om at få, når vi engang kommer til at bo i noget, hvor der måske er lidt mere plads til det :)





(Fantastiske sko)

Lige lidt billeder til inspiration, eller til at vække misundelse :) Jeg tror også jeg skal ha købt SATC the Movie 2 - jeg synes egentlig ikke, at filmen var specielt god, men der er jo bare noget virkelig fantastisk toj og tonsvis af smukke sko i den. Så kan man sidde og falde i svime over det :)

2 kommentarer:

  1. Jeg drømmer også om et walk-in-closet, måske bare et klædeskab ville være dejligt:-), og Carrie´s garderobe er også fantastisk, men meget one hits der ikke passer sammen

    SvarSlet
  2. Jaa, men jeg har bare en svaghed for mange af hendes kjoler, selvom jeg aldrig ville kunne finde lejlighed til at tage sådan nogle fine kjoler på så ofte :) Men skabet er et kæmpe ønske, som min kæreste også har lovet at opfylde på et tidspunkt. hehe

    SvarSlet