mandag den 15. november 2010

A little shopping...

Så er vi hjemme fra Rom igen. Det har været en fantastisk weekend, og jeg var da på ingen måde klar til at tage hjem til kolde Danmark igen. Det var mit første besøg i Rom, men det var bestemt ikke det sidste - jeg blev jo helt forelsket i den by. Og det gjorde det bestemt ikke ringere, at min kæreste friede til mig, mens vi var dernede :) Der kommer billede af min ring senere.
Her er lige et par billeder af de ting, jeg fik shoppet i Rom

Fine øreringe. Tror det er agat, men kan faktisk ikke lige huske det pt - det må jeg lige få undersøgt. Flotte er de i hvert fald :)

Wayfarer solbriller fra RayBan - disse er endelig flyttet ind hos mig efter at have stået i toppen af ønskelisten i jeg ved ikke hvor lang tid :)

Fine læderballerinaer med lynlås pynt. 

Har I også haft en god weekend? :)

2 kommentarer:

  1. Lækre ting !!

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Mange tak - er også bare super glad for dem :)

    SvarSlet