onsdag den 15. september 2010

Wishlist.

Hej igen.

Jeg har valgt at lave et lille indlæg, med de fire ting der står øverst på min ønskeseddel, (og har gjort det de sidste par år....) De er mine all time favourites og jeg er sikker på at det ville være livstidsinvesteringer som jeg ville kunne bruge igen og igen! :)


Først er der denne Rick Owens læderjakke. Jeg har kun set den én gang i virkeligheden, og skindet er virkelig lækkert og kvaliteten høj. Det gode ved denne jakke er også, at den er pæn både lukket og åben - modsat den jeg har nu, som kun er pæn åben. He he. Men jeg synes dog 1.630 euro - 9500 kr - er lige i overkanten for en jakke lige nu. Men engang... :)





Den klassiske Chanel 2.55 taske. Det var simpelt love at first sight, og jeg er sikker på at den vil se fantastisk ud lige gyldigt hvad man sætter den til.



Disse fantastiske ørering er fra den danske designer Marianne Dulong. De fås i flere forskellige størrelser, og i både søvl, hvid- og rødguld. Jeg ønsker mig brændende de største, i sølv (dog uden vedhænget, som ses her på billedet) De er jo store øreringe, men de er rå i sølv og bliver derfor ikke for fine og prangende.



TIl sidst er der også disse helt klassiske Christian Louboutin stilletter, som jeg er sikker på ville passe perfekt ind i mit klædeskab. (Det bedste ville selvfølgelig være hvis jeg var i Paris og kunne købe dem i selve Louboutin butikken. Mon tanken skulle luftes for kæresten... ;-) )

Men jeg vil smutte igen nu.

Hov, forresten. Jeg modtog igår min kappe fra ASOS, og den er faktisk rigtig flot. Billeder følger på et senere tidspunkt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar