torsdag den 9. september 2010

Vinteren nærmer sig med hastige skridt.

Jeg har for længst startet en søgning efter efterårs og vinter tøj - jeg vil nemlig ikke stå i samme situation som sidste år, hvor det pludselig i oktober måned gik op for mig at mit skab udelukkende indeholdt sommertøj og party outfits. (: Så her for et par dage siden, sad jeg og kiggede lidt rundt på diverse webshops, og faldt så over denne kappe:

Jeg synes simpelthen den er perfekt - både i efteråret og til vinter ! :) Jeg vil her i efteråret bruge den med en langærmet trøje under og til vinter med min læderjakke, for at få et mere råt udtryk ( + selvfølgelig, for at kunne holde varmen, hvilket jo er rimelig væsentligt i DK....) Vil dog lige huske at påpege at min er sort - men det kommer I jo til at se på et senere tidspunkt. 

Det var vist alt for denne gang. Er væk hele weekenden, men på mandag skulle jeg gerne være klar med nogle dagens outfits og nogle fine ting til min wish-liste.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar