mandag den 13. september 2010

Skagen + familie hygge.

det har stået lidt sløjt til med indlæg på det sidste, så det vil jeg nu prøve at gøre lidt ved. Som sagt var jeg i sommerhus med min kæreste i Skagen, og lørdag formiddag stødte hele hans familie til, så det var et rimelig stort arrangement. Vi skulle sidde udendørs i et telt, så i løbet af dagen blev tøjet altså skiftet til noget lidt varmere. Men jeg startede ud i dette:

 skjorte H&M, bukser Zara, ur Seiko og ballerinaer fra Repetto.

I kan må kende baggrunden, så må være ærlig og sige at billederne blev taget før jeg tog afsted, da jeg håbede at få tiden til at blogge dem i løbet af weekenden. Pinligt, pinligt!

Om aftenen var vi så inviteret til Svendegilde hos en af mine veninder som lige er blevet udlært. Det blev en hyggelig aften, med rigtig mange mennesker jeg ikke har set i lang tid - super skønt. Jeg er allerede begyndt at fornemme efteråret og vinteren, så jeg besluttede at kjole vil være for koldt.























silketop fra By Malene Birger, bukser Zara, stilletter fra Nine west og clutch lavet af krokodille skind er fra Vietnam.

Jeg synes ikke helt at toppen kommer til sin ret på billedet, men det er desværre det bedste jeg har lige nu. Mon ikke i kommer til at se den igen på et tidspunkt - det er en af dem jeg bruger ofte, fordi den kan bruges på så mange forskellige måder :-) Jeg havdesimpelthen kigget på den i flere måneder, og så fandt jeg den pludselig ved et tilfælde, på udsalg i Salling til 300 kr - jeg blev simpelthen så glad.

Jeg tænkte lige at jeg også vil ligge et close-up billede ind af clutchen. Jeg bruger den næsten hver dag, og er stadig helt forelsket i den - det var kærlighed ved første blik :-) Jeg tilbragte 3 måneder i Vietnam, og da jeg fandt denne clutch dernede, tror jeg at jeg var inde i butikken 20 gange før jeg købte den - og jeg har ikke fortrudt en eneste gang!


Det var vist det for denne gang. Hav det godt :) !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar