mandag den 27. september 2010

Tøseweekend

Beklager stilheden... Jeg var været hjemme i Nordjylland hele weekenden, hvor jeg har været til fødselsdag hos en veninde. Jeg fik ikke taget billeder af outfittet på om aftenen, så jeg har lige taget et lille billede af det på min seng. 
Jeg fik dog taget billeder af nogle af alle de fine kager og franske makroner min veninde og hendes mor havde brugt et par dage på at lave til os. Aftenens tema var cupcakes, cocktails og tøsehygge, for det var første gang i lang tid, at alle de gamle veninder var samlede. Så her kommer lige et par billeder.



Dagen efter mødtes vi alle sammen igen og gik på Ib René Cairo i Reberbansgade i Aalborg og fik brunch. Det er en fantastisk hyggelig café med masser af personlighed, og den er klart et besøg værdig :)





2 kommentarer:

  1. Hej frøkener:)
    Nu har jeg luret jeres blog som er virkelig fin!:)
    Tusind tak for en god weekend smukke! Det var rigtig hyggeligt! Dejligt med en blog så man kan følge med i århus livet:)

    Smil Ditte

    SvarSlet
  2. Hej smukke
    Mange tak da. Hvor er du sød.
    Selv tak . det var virkelig godt at se dig - synes ikke der skal gå længe før vi ses igen. Hehe, da det er super smart at vi lige kan følge med i, hvad vi sådan går og laver hver især :) Jeg laver lige et link til jeres blog her hos os :)

    Kram

    SvarSlet