lørdag den 28. august 2010

Fredag.

Endnu engang endte jeg inde i byen... Denne gang, dog med god grund :) . Jeg fik min mor på besøg, i anledning af Århus fest uge. Hun hentede mig efter skole, og derefter kørte vi ind til byen og spiste frokost på Café Sigfred - det er en virkelig hyggelig café, som er indbygget i en boghandel midt på strøget. Den er klart et besøg værd, på grund af den hyggelige stemning, de spændende mennesker og deres virkelig lækre varme chokolade !

Indgangen til caféen er ikke speciel, så er glad for at jeg valgte at prøve den alligevel :)

Her er et billede af selve caféen fra man træder ned af trappen.

Da vi havde været på café endte det selvfølgelig med at vi skulle rundt og kigge på de forskellige butikker, både på strøget og i latiner kvarteret. Derfor vil jeg sige det igen - I love H&M! Jeg endte med at købe en ny sort skjorte med store skuldre. Jeg har længe været fan af dem, men bare aldrig rigtig fået taget mig sammen til at få noget købt. Så nu skulle det altså være. :) Her er et billede af den, som jeg fandt inde på hjemmesiden - jeg vil senere ligge et billede ind hvor jeg har den på.

H&M til 179 kr.

Dagens outfit var rimelig casual, da jeg tog direkte fra skole og ind til byen.

Jakke fra Munderingskompagniet, kjole skræddersyet, Marc by Marc Jacobs taske , bælte fra ASOS og støvler fra Rützou by Mentor.

Det var vist alt hvad jeg har at berette for denne gang. Hav det godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar